Biuletyn Informacji Publicznej
Szkoła Policealna w Ełku
Szukaj w tym dziale:

Zapytanie ofertowe w zakresie Remontu łazienki z dostosowaniem pomieszczenia do osób niepełnosprawnych w Szkole Policealnej im. Mikołaja Kopernika w Ełku

Specyfikacja warunków zamówienia  - PDF

Formularz ofertowy - PDF - DOC

Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym - PDF - DOC

Projekt umowy - PDF

Wykaz robót budowlanych - PDF

Dokumentacja projektowa - PDF

 

MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT: Oferty należy składać elektronicznie pod adresem: medstud@vp.pl  lub osobiście w Szkole Policealnej im. Mikołaja Kopernikaw Ełku, ul. K.A. Bahrkego 2B, pok. 107 w terminie najpóźniej do dnia 06.11.2023 r., do godz. 10.00

 

 

Zapytanie ofertowe w zakresie wykonania pochylni i podjazdu dla osób niepełnosprawnych w Szkole Policealnej w Ełku  
nbip.pl/policealnaelk/i/?i=71531
nbip.pl.doc (live.com)
nbip.pl.doc (live.com)


 

Do wszystkich zainteresowanych

Dot.: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego pn.: "Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej w Szkole Policealnej w Ełku".

INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Zamawiający działając na podstawie przepisu art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 dalej: ustawa Pzp) informuje, że w przedmiotowym postępowaniu jako najkorzystniejsza wybrana została oferta złożona przez:

GM Starbud Sp. z o.o.

ul. Hutnicza 1,

27-200 Starachowice

Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej:

Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, a złożona przez niego oferta nie podlega odrzuceniu. Wykonawca uzyskał największą ilość punktów na podstawie przyjętych kryteriów oceny ofert. 

 

Nr

oferty

Nazwa i adres

Wykonawcy

Cena oferty brutto w PLN

Liczba pkt w

kryterium cena-50%

Okres gwarancji produktowej na moduł fotowoltaiczny

Liczba pkt w

kryterium okres gwaracnji-40%

Termin realizacji

Liczba pkt w

kryterium termin realizacji-10%

Łączna punktacja

1.

GM Starbud Sp. z o.o.
ul. Hutnicza 1,
27-200 Starachowice

120 048,00

50

25lat

40

7dni

10

100

2. POL-SOLAR 
Sp. z o.o.

Ul. Zwoleńska 81/6B, 04-761 Warszawa
176 997,00 33,91 25lat 40 90dni 0 73,91

 

  1. Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego wykonawcy.
  2. Nie ustanowiono dynamicznego systemu zakupów.

 

Od niniejszej decyzji Zamawiającego przysługują środki ochrony prawnej określone w Dziale
VI ,,Środki ochrony prawnej'' ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843).

 

Numer sprawy: Sz.P.S.271.2.2020

W dniu 13.07.2020 nastąpiło otwarcie ofert w przetargu nieograniczonym pn. "Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej w Szkole Policealnej w Ełku".

Zamawiający na wykonanie ww. inwestycji przeznacza kwotę 202 220,00 zł.

Wpłynęły następujące oferty:

1. B&Z PROENERGY S. C. ul. Klonowa 13, 84-300 Lębork - na kwotę brutto 111 830,37 zł, gwarancja na panel fotowoltaiczny 12 lat, czas realizacji 14 dni;

2. GM Starbud sp. z o o. ul. Hutnicza 1, 27-200 Starachowice - na kwotę brutto 120 048,00 zł, gwarancja na panel fotowoltaiczny 30 lat, czas realizacji 7 dni;

3. POL-SOLAR Sp. z o. o. ul. Zwoleńska 81/6B, 04-761 Warszawa - na kwotę brutto 176 997,00 zł, gwarancja na panel fotowoltaiczny 25 lat, czas realizacji 90 dni.

Rozstrzygnięcie przetargu i wyłonienie wykonawcy nastąpi w terminie związania ofertą.

Numer sprawy: 271.2.2020

Szkoła Policealna w Ełku ogłasza przetarg nieograniczony na zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej.

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pt.: ”Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznej w Szkole Policealnej w Ełku”

Instalacja systemu fotowoltaicznego obejmuje:

- montaż konstrukcji wsporczej, 

- montaż modułów fotowoltaicznych i przetwornic, 

- rozdzielnice systemu

- połączenia kablowe elementów instalacji

- montaż i uruchomienie systemu monitoringu inwerterów,

- przyłączenie instalacji do istniejącej infrastruktury technicznej,

- wykonanie przeglądów i konserwacji instalacji w okresie zadeklarowanego serwisu gwarancyjnego.

Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych oraz przedmiarach, które są załącznikiem do SIWZ.

W trakcie realizacji zadania Zamawiający ma prawo żądania przebadania wybiórczo nie więcej niż 3% ilości dostarczanych przez Wykonawcę paneli fotowoltaicznych w celu potwierdzenia zgodności ich parametrów technicznych z kartą katalogową. Badania będą wykonane  w niezależnym i akredytowanym laboratorium wskazanym przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.

Jeżeli chociażby jeden z modułów poddanych badaniom i testom nie uzyska wyników pozytywnych określonych przez niezależne laboratorium Zamawiający uzna, że produkty nie spełniają wymagań jakościowych stawianych przez Zamawiającego w SIWZ i będzie wymagał dostarczenia przez Wykonawcę wszystkich nowych produktów spełniających wymagania. W partii produktów stanowiących zamianę wadliwych Wykonawca musi przewidzieć  5 dodatkowych modułów fotowoltaicznych do dokonania badań na własny koszt.

Ogłoszenie o zamówieniu publicznym zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych (bzp.uzp.gov.pl) w dniu 27.06.2020 pod numerem 555504-N-2020.

Termin składania ofert upływa 13.07.2020 r. o godzinie 14:00.

Poniżej znajduą się dokumetny przetargowe:

  1. SWIZ
  2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
  3. Formularz ofertowy
  4. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu
  5. Oferowane warunki gwarancji
  6. Oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych
  7. Wykaz robót budowlanych
  8. Projekt umowy
  9. Projekt instalacji
  10. Ogłoszenie w BZP
 
Dokumentacja przetargowa: Dokumentacja przetargowa
 
Treść ogłoszenia w BZP: Ogłoszenie 555504-N-2020
 
Zapytania w sprawie ofert
Zapytanie 1: Czy dopuszczalne jest wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej?
Odpowiedź: Tak.
 
Zapytanie 2: Czy przyjmujemy dokumenty cyfrowe (podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym)?
Odpowiedź: Tak. Należy je przesyłać na adres policealna-elk@o2.pl.
 

Dyrektor Szkoły Policealnej w Ełku zwraca się z zapytaniem o koszt brutto wykonania  wymienionych w załączniku prac, polegających na cyklinowaniu i lakierowaniu posadzki drewnianej (parkiet) oraz montażu nowych listew przypodłogowych  w trzech salach lekcyjnych. Prace mogą zostać wykonane tylko w okresie przerwy wakacyjnej, t.j. 09.07.2020 – 16.08.2020. Szczegóły takie jak wysokość, wzór i kolor listew można uzgodnić telefonicznie lub zaproponować własne. Oczekujemy odpowiedzi na zapytanie do 29 maja 2020 r.

Zapytanie o cenę

Informacja o wyborze oferty

Na powyższe zapytanie wpłyneła jedna oferta.

Wybroano wykonawcę spełniającego warunki: Dorota Kasztelan CYKLINOWANIE.